eliztossmom Evet bebeğim 22 aylık ve sadece 2 dişi var doktorumuz anormal bir durum yok diyor tahlilleri her zaman temiz normal çok şükür ama bunu başka yaşayan var mı :S
eliztossmom melikeet ya ilk dişini 18 aylıkken çıkardı bizimki :) o normal ama yani 2 yaşına giricek normal mi bilemedim