Emine66 17gunluk bebebgim var sarılık geçiriyor şuan ve çok hareketli bı bebek değil normal mi sizce sizin bebekleriniz nasil
Efemm Emine66 17 günlük bebek ne kadar hareketli olur ki canım zaten sen bol bol emzirde olmasın kuzum
Mom022 Emine66 sarilik olduğu icin sürekli uyku halinde oluyorlar. Sürekli beslemeyi ihmal meme at da mama her neyse.sarılık değeri en kısa sürede düşer insallah ❤️
buselidunya Emine66 Olabilir canım her bebek sakin olcak diye bişey yok benimki de çok sakin sayılmazdı halâ öyle hareketli 🤣 sarılığımız da vardı bu arada, 2 aydan sonra anca geçti
Prens0205 Emine66 17 günlük bir bebek zaten ne kadar hareketli olabilir ki oğlumun zıbınında bir yazı vardı hayat bana güzel ye iç yat uyu aynı öyleydi ilk zamanlar ah o zamanlar nasılda güzeldi 😄
Mom022 Emine66 1 aya kadar sürebiliyor sıkma canını nerdeyse her bebekte oluyor sarılık. Doktor takibindeyseniz endişe etmene gerek yok.
Emine66 buselidunya satılık iki ayda mi geçti sizin bilemiyorum hiç gözünü açmadan yatiyo uyuyo bu da beni tedirgin ediyo uyandığında da çok hareketli değil normal olup olmadığı aklımı çok karistiriyo
buselidunya Emine66 evet iki ayda geçti ama ben uyanmasını beklemiyordum emzirmek için, uzamıştı baya sarılığı. bence normaldir zaten daha yeni doğmuş miniş bi bebiş 🥰