Bebeğim 1 ay 15 günlük ağladığında falan hep sağ gözünden yaş geliyor Çapak yapıyor bugün kızarıklık oldu gözünün içinde ben pamukla masaj falan yaptım akşam uyandığında şişlik oluşmuştu gözünde kısılmış biraz. Sol gözünde birşey yok. Başına gelen oldu mu ?acile gittik doktor damla yazdı ama içim hiç rahat değil..