Anneler bebeğim 7 aylık tam . Bugüne kadar meme + mama gittik . 6. Aydan sonra mamayı nerdeyse azalttık bazı günler hiç vermiyorum bazı günler de bi kez sadece . Sorum şu , oruç tutmak sütü keser mi tutmalı mıyım, tutmayınca vicdan azabı çekiyorum napöalıyım sizce