Aselyam Bebeğim 10 ay 15 günlük kız.halen daha dişi çıkmadı.doktor normal dedi ama benim içim hiç rahat değil.başına gelen var mı acaba
Mine5369 Aselyam benim kızım 6 aylık oldu 10 gün önce ilk dişimizi çıkardık yeğenim 9. Ayına girecek ama hala belirtisi dahi yok onda olabiliyormuş böyle sorun yapılacak bişey değilmiş çocuk gelişimiyle alakalı canım 😊
aselimbalkizim Aselyam hiç üzülecek bir şey yok instagramda takip ettiğim bi anne var 1 yaşından sonra çıkardı ilk dişini bebeği genetik yapısına göre felan değişiyor sanırım ben de her gün kontrol ediyodum ama onu görünce akışına bıraktım🤗
Sena00 Aselyam ablamın ikizleri 11 aylık birinin dişi çok erken çıktı 4 taneden fazla var diğerinin dişileri yeni cikiyo diyebilirim korkmayın normal yani
Nvn09 Aselyam Benim kızım da 9 aylik hala çıkmadı doktorumuz geç çıkmasının iyi bisey olduğunu söyledi dis yapıları daha sağlam oluyormus 😊
Emir123ali Aselyam 11aylık daha yeni yeni çıkma belirtilerimiz var oda azı dişlerinde ilk alt diş çıkar ama bizim az olanı çıkıcak 🤷♀️
Deletedmom84455 Ne kadar geç çıkarsa o kadar iyi diyorlar, doktorlarda normal karşılıyor bu durumu telaşlanmayın☺️
Astalavistaaa Benim kızım 11 aylık ben de çok takıyorum bu ara kafama ama kayınvalidem ağzında kalacak değil ya çıkar elbet diyor içimi rahatlatıyor 🤗 aynı durumdayız merak etme 13 aya kadar normalmiş ben de dört gözle bekliyorum çıkmasını
Nilayorkun Benim oğlumda 11bucuk aylıkken çıkardı merak etmeyin genetik oluyor babası da öyle cikarmis
Aselyam Çok sağolun rahatlattınız beni☺️Ablası 8 aylıkken çıkmıştı.genetikse bunun niye çıkmıyor diye tasalanıyordum.
Egemoms28- Aselyam ben 4 aylikmisim 2 dişim varmis eşim 6 aylıkken 2 dişi varmiş.Bizim ki 8 aylık yok 😂
Ecreee Aselyam hicc kafanıza takmayın benim kızımda yaşına dogru çıkarmıştı.ve zmanla toplu çıkarıyorlar.
Ecreee Aselyam agirisi olduğunda diş tozu veriyorum.Ateş vs olmuyor ehribar kolyesinin etkisi galiba.