[silindi] akıl veriyo gibi de olmak istemem ama sadece kendi denediklerimi söyleyim belki işinize yarar diye 😅 ben gündüz mesela 11de uyanıyorsa onu yavaş yavaş geriye çekerek 10da 9da 8de uyandırdım. Sonrasında 2-3 saat oyalayarak öyle tekrar uyuttum.
Bir de gece uykusundan 3-4 saat önce son uykusuna yatırmaya çalışıyordum. Mesela sabah 9da uyandırdım akşam 9gibi gece uykusuna başlaması gerekse son uykusunu akşam 5-5.5 gibi yapacak şekilde ayarlamaya çalışıyordum. Bizde işe yaradı ama her bebek farklı tabiki bebeğinizi en iyi siz bilirsiniz yine 🙊
tabi bizim şimdi gündüzleri 2 uykuya düştüğü için tekrar ona göre düzenlemeye çalışacağım bakalım 😅