Hanımlar merhaba 🙋♀️
Oğlum 26 haftalık doğmuştu şuan düzeltilmiş olarak 7 ay 25 günlük ama kronolojik olarak 11 aylık falan oluyor. Tuvalet iletişimi olayını duymuştum kitabını aldım okudum bişeyler yapmaya çalıştım, ama oğlum düzeltilmiş yaşına göre mi başlamış oldum yoksa kronolojik yaşa göre mi kafam karıştı, ne önemi var diyecekler için yazayım 11-12 aylara doğru daha zor olabiliyormuş 🙄