Mine5369 yavrusununannesii ben Philips avent kullanıyorum akıtma filan yapmıyor çantaya filan koyduğunuzda zaten kapağı da var ben memnunum
bikerem yavrusununannesii elimizde avent var,tommee tipe var.ancak haniymish diye birsry aldim muhteşem birsey. Asla damlatmiyor aslaaa😁
Ozlemefe Philips avent kullandik akıttı başlığı koptu yedek uc satılmıyor weee aldik 30 tl ye kesinlikle akıtma yapmıyor
Ozlemefe yavrusununannesii şuan kullanıyor üstünde michy mouse resmi var mavi kulplu der olan. Kanıymış ise tek çeşidi var internette cikar
Uyurgezer_peri yavrusununannesii aventi ters tutarsan delikten damla damla akıyor ama asla boşalır gibi değil. Onun dışında kenarından falan akitmiyor.
Mine5369 yavrusununannesii bende değerlendirmelere ve en çok tercih edilene göre aldım bazı suluklar bebek içerken dahi akıtma yapabiliyormuş ki şu an ki kullanımıma göre suluğu sürekli elinde çalkalıyor masaya vuruyor kafasına dikleyerek içmesine rağmen her hangi bi sızıntı akma olmuyor hiç ☺️
Mine5369 yavrusununannesii arama motoruna Philips avent alıştırma bardağı +6 ay yazarsanız bulabilirsiniz pembe mor ve mavi olarak iki ürün var zaten
Mom022 yavrusununannesii coook suluk değiştirdim ama kızım bir şekilde damlatmayı dökmeyi başardı. Dökülme imkanı olmayanlarının da ucunu koparıp döktü. En son decathlonun pipetli sporcu suluklari vardı evde onu verdim asla dokemiyor tavsiye ederim 😁