duru_20 Merhaba, doğumdan 8ay sonra sonunda regl oldum ama bugün 25.gün hala bitmedi . 25gündür az az geliyor hatta arada kahverengi kahverengi oluyor heh sonunda bitiyor derken bir daha kırmızıya dönüyor ama çok az az geliyor 🤦🏻♀️ Var mı böyle olan ?
dygcm duru_20 benım kızım 15 aylık adetim normalde 5 sürerdi hafif kahverengi akıntı olurdu biterdi kasımdan bu yana adetim bitiyo kahverengi lekeyle beraber tamamen bıtmesi 10 gün sürüyo abartısız neyden kaynaklanıyo bende anlamıs degılım doktorum dogum kontrol hapı onerdı duzensızlık ıcın ama ben baslamak ıstemedım kontrol olmadan emzırıyorum sezaryan dogum yapmıstım