Çok gecmis olsun ayni durumu biz iki gundur yasadik bugun cok sukur iyiyiz emiyorsa sık sık emzirebilirsin, serum fizyolojikle yan yatirip burnunu iyice temizleyip gecici rahatlik saglayabilirsin ki yapmissin ben doktirumuza haber ettim bi ilac ismi verdi kullanir misiniz bilmiyorum mukotik diye şurup onermis biz bugun iyi oldugumuz icin ve yasaklardan dolayi gidemedim insallah sizde ise yarar