Merhaba güzel.anneler bebeğim 4 günlük sezaryan oldum sütüm hala gelmedi sagiyorum sürekli uyarilip gelir diye göğüs ucum.olmadigi için bebeğim tutmuyo mecbur sütüm gelsin die sağma makinesi kullanıyorum ama hala gelen giden yok. Göğüslerim.sisti sertleşti ama hala gelen giden yk :( mama veriyorum şuan mecbur ama manada gaz mi yapiorum bilmiorum sürekli.gaz.sancisi gbi.agliyi ayaklarını yukarı.kaldirio :(