Esra43 şu aralar mallah iyi gidiyor nazar degmesin gercı batan beri iyi uysal bir cocuktu ben bu tür seylerın yapısal oldugunu karakterınden ötürü oldugunu düşünüyorum çünkü ken saatını bastann beri belirledi 11 12 de yatar sabah 5te uyanır alarm kurmus gibi 9 kadar saat bası uyanır gunduzde 2 3 saatte bir uyur bazen desteklemek gerekir bazende koydugum gibi kendi dalar karnımdsykende cok uyurdu beni hiç rahatsz etmedi bence her bebek kendi karakterıyle oluyor yani atak zamsnları hariç böyle ataklardada iştahsız oluyo uyku saati degısıyor ama sonrasındsça geri dönüyor eski düzenine canım yavrum şimdilik efendi asil akıllı görünüyor allahım onun gönlüne göre verır insallah lütfen takılmayın sizde gelip geçici seyler zaman hızlı akıyo salya çok akıtıyo ve eller agızda bnde salyalara çözüm arıyorum