mertbebekkk Esra43 ama benim oğlum iki haftalıktan beri böyle hep uyku sorunu var malesef uykuya dalmada güçlük cekiyo
Remkoc Esra43 uykuuuuu gece uykusuna asla dalamiyoruz bugün dikti bizi başına bastı yaygarayi uğraş dur anam nereye kadar hastaneye götürelim dedim düşün gece uykusuna geçişe alerjimiz var 🤣
Senizinc Esra43 bizde 3 aylığız 💙 sünnet olduk sünnetten sonra ağlayarak emmek istemedi kısa kısa emmeler bizdede var😒 bn 3 saatte bi emziriyorum çalışmaya başladım kaç ccyle doyarlar acaba 😒
Esra43 mertbebekkk bizim de bu ara başladı gerçi başlarda da gazdan dolayı uyuyamıyodu ama şimdi bi sıkıntısı yok neden böyle anlamıyorum ve çok yoruyo bu beni
Anesss Meme reddi mi bilmiyorum bu yaşadığım fakat kısa emmeler oluyor bizde. Bi öğünde bazen 10 dk bazen 8-9 dk bazen 7 dk bazen 14-15 dk emmeler var ve bu durum beni çok yoruyor doyup doyamadığını anlayamıyorum :(
Esra43 Anesss aynen bu durum bende meme reddi dediysem bunu kastettim bi emiyo sonra etrafa bakmaya başlıyo bi ses duyuyo onu arıyo sonra yok almıyo tekrar memeyi sık emzirmeye çalışıyorum artık doyuyodur diye düşünüyorum
mertbebekkk Anesss ooo ben o dakikaları bile göremiyorum en fazla beş dakika iki saatte bir emiyo doyduguna eminim bez sayısı falan normal
mertbebekkk Anesss etrafi keşfetmeye başladılar ben resmen ağzına skyorum sütü zorla tuttuyorum bazen
Remkoc Anesss ama o dakikalar yeterli ki ilk zamanlar 40dk emiyordu sonrasinda daha güçlü çekip daha kısa emiyorlarmis bizde de şuan en en fazla 20-25oluyor arada onun harici 5-10-15 hep bu şekil 🤭
Anesss mertbebekkk ay doysun da ona emin olayım bana yeter 😂 bez sayısı da çok değişiyor bazen 5-6-7 arası
mertbebekkk Esra43 Bende çok düşünüyorum girse biran önce düzene sallamk istemiyorum kendi uyusun istiyorum ama bazen olmuyo malesef mecbur sallıyorum beşiğinde
Anesss Remkoc ama bazen biberon veriyorum buzlukta sütlerim var gece uyku sersemiyken. Onu daha uzun sürede içiyor normalde biberonu çekmesi daha kolay değil mi ?
Esra43 Remkoc aynen benim de o konuda sıkıntım var gece uykusu 11 de 12 de başlıyo o yüzden çok yoruluyorum düzenli banyo yaptırsam girer mi acaba banyo sonra gece uykusu
Eloss Esra43 Benim kizm 12 de uyuyordu ilk 10 a cektim sonra 8 e oncesinde rutin olusturdum banyo pijama kitam emme ve 5 dk surmuyor uyumasi cok sukur . Bayo yaparken baya oynuyor su yoruyor sanirım
Araslina Esra43 ben hergün 8 de banyo sonra 10 dk ağlar sonra önce mama sonra meme sonra uyku bu rutini biliyor aşı olduğu gün hariç doğdu doğalı böyle. Hergün yıkatsanız hem rahat uyur hemde tertemiz😀