Denizinannesi52 Doğumdan 8 ay sonra yani bu ay regli oldum reglime 6 gün var ilk defa lekenme oldu ilk defa böyle oluyorum normal mi anlamadım hamilemiyim yoksa tutunma kanamasımı bilemedim
Sngl1223 Denizinannesi52 benim mesela hiç öyle olmazdı düzensiz değildi yani reglime 1 hafta filan vardı lekelenmem olmuştu şaşırmıştım hatta sonra olmadı hiç sonrasında zaten hamile olduğumu öğrendim canım tabi senin de illa öyledir diye bişey yok
iki_prenses_annesi201 Denizinannesi52 ilk reglinse norml belki cnm… Ama ilk değlse üst görüyor olblrsn belki tabi kesin değil üst görmk yerleşme kanamsı yani hamilelik
Egesem2 Denizinannesi52 hamile olduğumu öyle öğrendim 5 gün vardı lekelenme olmuştu. Hamilelik şüphesi de vardı ve test pozitif çıkmıştı. Şüphe varsa bir test yapın bence👍