efuchan Arzuarya bi titreşimli masaj aleti al sağım yaparken onunla masaj yap çok rahat sütü indiriyor ama ateşim 41 olmuştu acillik olmuştum o sebepten
Sevdamavi Arzuarya ileri derecedeyse agrı ateş doktora git canım ilaçsız geçmez ama agrıysa sadece masaj yap ılık duş al göğsü boşalt
Brcdrnlila Arzuarya ilaç kullanmanız lazım ilk etapta augmentin tek antibiyotiktir,ılık duşlar gögüslerinize masaj yapın mutlaka sağmalısınız süt boşalsın bebeğiniz emerken uyuya kalıyorsa sürekli uyandırın ondan da oluyor sertlik hissetikçe sağmak🙋🏻♀️
Aselyam Benim göğsüm kaskatı olmuştu.ben de burda post açmıştım hatta o zamanlar.bir arkadaş ters emzir demişti ve gerçekten bir tek o işe yaradı.
Bsrsyy94 Arzuarya ilaca gerek yok bence ilk etapta ılık duş sonra göğsünü iyice boşaltsan hemen normale iner. Benim aniden ateşim yükseliyordu bunu yaptıktan yarım saat sonra kendime geliyordum