Yamanikomm ben bebeğime Sma optipro kullandım kabızlık yaşadık bi kaç gün yapamadı , sonrasında sma nın comfort olanına geçtik onun hazmı kolay olduğu için tuvaletini daha rahat yapmasını sağlıyormuş , büyük paketini bulamadığımız için aptamile devam ediyoruz aylardır