Bebeğimin süt alerjisi var o yüzden evolvia rp 1 kullanıyoruz ama bebeğim içmiyordu bende en sonunda 30 cc sıcak suya iki ğaket vanilya koyup eritiyorum üzerine 1 kaşık mama koyup suyuda 50cc ye çıkartıyorum bu şekilde şuan içiyor sizler nasıl yöntem buldunuz
(evde vanilya şurubun olmadığı için 1 kerelik koydum iki paket vanilya )