Kızlar bebeğim 2 bucuk aylık çok salya çıkartıyor ağzını köpük köpük yapıyor, ve aç olsa da olmasa da sürekli elini emiyor. normal mi daha erken diye düşünüyorum, erken olmasa da salyasının bu kadar çok akması en azından anormal geliyor, elini emince emzik veriyorum emmiyor, elini emiyor nasıl çözüm bulabilirm buna ya ?