Görüntülere şahit olmussunuzdur elbet.
Karşılaşmadiysaniz paylaşayım.
İşin siyasi yönü bir tarafa dursun, çocuğu ve onun hislerini ele almak gerekirse, o koltuğa oturmanın muhtemelen bir çikolata yemek kadar bile anlamı olmayan bu davette “koruma altında” yani bizim esasinda “sevgi evi” olarak bildiğimiz ama bakan hanimimizin koruma olarak adlandirildigi durumda olduğunun ifsalanmasi sizce onu nasıl hissettirdi? Ve ileri yaşlarında hakkında çıkan haberleri gördüğünde ne hissedecek?
Sizler bu görüntüler ve söylemler hakkında ne düşünüyorsunuz?
Ramazanı ve bayramları çocuklarımıza sevdirip, onları “koruma” altına alabilmeyi sizce başarabiliyor muyuz?