Arasinannesiiiiii Bende seninle aynı durumdayım yalnız biz 1,5 aylığız 120cc mama içiyor . Meme de veriyorum diğer öğünlerde ve doktoruna mamadan soruna su vereyim mi diye mesaj attığımda bana şu mesajı yolladı
( Selamlar. Formül mama olduğu sürece su teklif edin , alıyorsa istediği kadar verin . Almıyorsa zorlamayalım) bunu söyledi bende mamadan sonra bir iki çay kaşığı veriyorum yüzünü buruşturuyor istemiyor bende zorlamıyorum