Safiee Minik_Hanim biontecht de %100 koruyor Dmi simdi babam biontecht alalım ddi ona aldık ama riskkerinden de korkuyorum kafası karışmasın diye bişey de demedim :(
Minik_Hanim Safiee yan etkisi biraz daha fazla ama korumasi ilk dozdan basliyor. Kronik, norolojik, alerjik rahatsızlığı yoksa, kanser hastasi değilse sorun olmadigi söyleniyor ama en sağlıklı olanı doktorunuza danışıp secmeniz👍
NilgunNTB Hosgeldiannelik merhaba aşı olduğunuzda bebeğiniz kaç aylıktı? İkinci dozu da olmuşsunuzdur. Herhangi bi yan etki oldu mu sizde ve bebeğinizde?
Ozlemmm83 NilgunNTB merhaba,ilk dozu olduğumda bebeğim8.5 aylıktı bebeğimde hiç bir tan etki olmadı ben de sadece kıl ağrısı ikinci dozda sadece ben de vücut kırgınlığı ve ağrısı olmuştu bebeğimde hwrhangi hiçbirşey yok buarada kusura bak daha yani gördüm msjınızı😌🥰
NilgunNTB Ozlemmm83 merhaba aşı olduğunuzda bebeğiniz kaç aylıktı? İkinci dozu da olmuşsunuzdur. Herhangi bi yan etki oldu mu sizde ve bebeğinizde?
Bohembi linguist92 dökmü dedi,yazıklar olsno hemşireye.onun yüzünden belkide bebeğinize antikor geçmedi