irva Tued 5 ay 15 günlüğüz atak dönemindeyiz aslında ama çok şükür bir sorun yok.Atağa giresi gelmedi sanırım.😬
Tugcesilam Nazli_07 aynı biz bnmkide yataga koyunca uyuyordu şimdi bazen özelliklede gece uykularına gecişte ayakta sallıyorum oda zar zor
Sngl1223 Tued şaka mı ya bu kadar mı uzun ya ee 4. Ayla neredeyse aynı ya Allahım 🤦♀️Nasıl olacak korkmaya başladım biri biter öbürü başlar
Sngl1223 Nazli_07 Bizim daha 3 gün var diyor ama başladık bence ve çok uzun sürüyor ya moralim bozuldu cidden
Zey44 Nazli_07 eşim 17 yaşında ve 14 yaşındaki çocuklarımla bakıyoruz canım 😊rabbim yardımcınız olsun
handekeles Tued aynen bizde de huysuzluk gece uykusuna dalamama, sürekli kucakta olmak isteme, yerde yüzüstü kendi kendine oynayan çocuk feryat ediyor yere bırakılınca🤦🏼♀️
Browni_61 Nazli_07 çok şükür bi sorunumz yok sadece uyutcagm zamn sallarken hep inliyo kendi kendine ee ee yapr gbi sesler cikartiyo kipir kipir snra uyuyo.oncedn salalrkn hic sesi cikamzdi uyumasa bile snra uyrdu smdi inlemeden uykuya gecmiyo
Nazli_07 Browni_61 Benim kızımda öyle canim damaklari kasiniyorda olabilir.İstahli günlerine donsunler valla harap oldum artık yemiyor diye çok uzuyorum kendimk 🙄🙄😔
yavrukussss Browni_61 Benimkide eee eee diyor bence bizi taklit ediyorlar yani uyumak istediği için eee ee diyor😍
Aygldgnc z160813b aynen bizde o durumdayız ya kucakta uyuyor birde yatağa bırakınca da hemen uyanıyor yatır kaldır yapmaktan fıtık olacağım yakında 🥺
Busraa10 Tued 5. Ay atağımız yeni bitti yıkılmadım ama ayakta da değilim 4 falan yanında halt yemiş meme mama reddi uykuya geçeceğinde sanki bi yerini kopmuş gibi ağlamalar çığlıklar hep huysuz huzursuz ama bunu da atlattık şükür önümüzdeki maçları bekliyoruz 😬
Browni_61 yavrukussss Ever halamda kendini uyutiyo dedi.Ben piş piş yaptım hep çünkü eee yaptığım zaman dudaklarını büzüyodu hep bnde korkuyo ee den die yapamdim simdide kendisi yapiyo bücür😂