İnşallah yazan olur
Ben başlıyım 7,30 da uyanıyor 8,30 gibi kahvaltı yumurta sarısı,lor , pekmez muz veya elma azıcık zeytin ezmesi
Öğlen ; sebze çorbaları değiştirerek veriyorm pütürlü bırakıyorum daha büyüğünü yemiyor öğürüyor (arada kuzu kıyması ekliyorum )
arada ;yoğurt yiyor
arada yine meyve yiyor
bu Hafta akşam öğününe geçmek istiyorum ama yemesi çok az nasıl yapıcam bilmiyorm birde akşam üzeri meyveli muhallebi veriyorm bu da arada tabi doğru mu yapıyorum hiç bilmiyorum mamayı çok azalttı doğrusu bu mu