Yürüteçin en büyük zararlarından birisi alışkanlık haline getirilmiş parmak ucu yürümeleridir. Tabii koyduysanız, benim kardeşim de öyle yürüyordu MR felan çektiler çünkü çok korktular onlar da siz gibi, şükür temiz çıktı öyle önemli bir şey değil dediler ama siz tabi takibini sürdürün.