5 ay önce normal doğum yaptım üç hafta kanamam oldu bitti.. doğumdan bir ay sonra 5 günlük adet oldum..ama.nedense Mart ayında hiç adet olmadım ve karnım davul gibi şişmiş halde duruyor görenler hamile misin diyorlar delirecemmmm.
((Adet düzensizliğine ne gibi çare var anneler yardımcı olur musunuz???) lütfen ☺️ sorum biraz saçma oldu ama idare edin lütfen çünkü bu bebek benim aklımı aldı😀🤦🏻♀️🤦🏻♀️