tostikinannesi evet canım bizmkide böylesi 2,5 aylıkken basladı dönmeye, yan dönüyo yüz üstü dönüyo sonra kendini geri sırt üstüne ceviriyor, nasıl yoruluyorsa da dönünce uyuyor 😂yüzüstü de emeklemeye calısıyor du gidemeyincede de sinirlenip bagırıyor, simdi 4 aylık oldu hala devam aynı hareketlere😂