ZmrtDila Ben kesmeden 1 hafta öncesinden kızıma artık büyüdüğünü ve emmeyi bırakması gerektiğini Bi kça gün sonra artık süt olmayacağını söyledim ve ara ara hatırlattım. En son Günü gelince sabah emzirdim ve bu son süt emmedi olduğunu söyledim ve vermedim. Ara ara gelip istedi her istediğinde dikkatini dağıttım gündüz öyle böyle geçiyor. 2-3 gece zorladı sakin ve sabırla atlatık çok şükür. Kızım sütten kesmeyene kadar neredeyse hiç ek gıda almadı. Ama şimdi çok şükür yemeğini güzel yiyor.