Gin Sevim234 kalçayı üçüncü ayda götürdük galiba, tam da emin değilim. göz için üç haftalıkken götürmüştük biz. çocuk doktoru bir sayfaya liste olarak vermişti bize o zamanlar hangi ayda hangi muayene ve aşıların yapılması gerektiği ile ilgili.
Browni_61 Sevim234 2 aylikkn kalca testi yaptirdm goz testi yaptirmadim 3.5 aylik şuan kalca testini uaptirikn göz testide yaptrn demsti doktr ama gözü unutunca kaldi öyle
Tugcedursun Sevim234 kalça 3.ay da yapıldı. Göz olarak kendi doktoru baktı fakat bir göz doktoruna daha goturmedik bir yaşına doğru götürmeyi planlıyorum
gmzcvk Sevim234 kalca icin 1.ay kontrolunde gosterdik ama doktor 2.ayda da olur demisti, goz icinde 3. ay kontrolunde gosterdik
Keremikonunannesi Sevim234 2. ayında kalça, 4. ayında göz kontrolü demişti doktorumuz, öyle yaptırmıştık.
Fatmamirac_2705 Sevim234 3 haftalıkken kendi doktoru bakmıştı göz kontulunu 2. Ayda da kalça ultrasonu yapılmıstı