Meryem88 Keskeuyusamm canım Google den atak haftası hesapla diye gir. Orada çıkan seçeneklerden birini tıkla. Doğum tarihini giriyorsun hesaplıyor. 🌸🌸🌸
stella Keskeuyusamm benim kızın da doğması gereken tarih 27 Aralık tı☺️ 31 Aralık’ta doğdu. Atak haftası içindeyiz. 2 hafta kaldı bitmesine
Keskeuyusamm Meryem88 kuzum oradan baktım ama bir de harika haftalar programı var ya oradan bakmak istiyorum
biregesevdasi Keskeuyusamm harika haftalar uygulaması var bende onu kullanıyorum seninkinede baktım canım 4. Ay atağı içindesin 17 gün kalmış bitmesine
Tugcecivan Keskeuyusamm Bide benimki 39+4de 24 Aralık’ta dünyaya geldi o zaman benim 27qraliga goremi hesaplanan lagzm tam 40haftasi 27 Aralık oluyor ya
Keskeuyusamm biregesevdasi ya çok teşekkür ederim. Peki zirvede yada yumuşama döneminde gibi şeyler yazıyor mu detaylar
Zeyna_ biregesevdasi size zahmet olacak ama rica etsem bizede bakabilir misiniz 🥰 1 ocak 2021 doğumluyuz. 38+2de doğdu
Sumeyra87 biregesevdasi nettkine gore son 1 gun.sizin programdan bide baksaniz zahmet olmazsa.19 aralikta dogdu ama 1 hafta gec dogdu yani 11 aralikta dogmasi lazimdi😃
Tugcecivan biregesevdasi bsey merak ediyorum şu gün bitti dediğinde gerçekten bitiyormu , çocuk sakinliyormu
melisitos Yalniz uygulamaya göre doğum tarihi değil doğması beklenen tarihi girmelisiniz. Mesela benim tostos 6 ocak doğumlu ama normalde 25 ocakta bekliyorduk. 25 ocaga göre hesaplanması gerekiyor.