Bebelag gold kullandık bu zamana kadar suan bes aylık kızım ama her mamada kaka edıyor doktor sorun yok kan gormesen kaka da dedı bende acaba sınsdırımı cok kolaylastıryor dıye barı degısım dedım belkı cok kaka etmez gunde yedıyı veya altıyı buluyo sade bebelag alayım dıyorum acaba aynı ıcerıkmı vıtamın bakımında ıyımdıır bebelag yoksa aptamıl falanmı baksam ıkı mamam var kafamda cunku ya aptamıl ya bebelag