Bir çok sözde anne, hamile olduklarını öğrendiklerinde kasıla kasıla yürür, gerinir, hele ki erkek olacaksa……… Gel gör ki çocuk doğar atarlar kenara sokağa Allaha emanet büyür yavrucaklar. Ben çocuğum 3 saat yemek yemesin oturup ağlıyorum nasıl acıkmış yavrum diye. Her akşam bebeğimi yatağına yatırdığımda duâ ediyorum. Allahım dünya üzerinde hiçbir bebek, hiçbir çocuk, hiçbir masum aç yatmasın. Başı okşanarak, sevilerek uyutulsun diye. Anne oldugunu unutuyor bazı insanlar. Yazık dünyaya gelene.