Beyzalina
Anneler merhaba doğum yapalı 8 ay oldu 6. Ayımda ilk adet gördüm sonrasında 2 3 gecikince dereotu yediğimde adet olduğumu farkettim ve yine dün yedim yine oldum son üçtür böyle yapıyorum. Acaba yemesem olmayacak mı?🙄 veya hep böyle tetikleyecek bir şey mi yapmam gerekecek