Arkadaşlar bebegim 1 bucuk aylik emziriyorum sütüm az bu yüzdende mama veriyorum. Emzirdikten sonra 90ml veriyorum bebegime fazla verdigimi söyledi doktor 30 a düsür dedi ama 90 ı aliyor diye 90 a devam ettim.bugun bebegim cok halsizdi ac kaldi heralde dedim 100 verdim eli ayağı bosaldi bakisi degisti sonra uyudu cok korkuyorum çatlarmi bişe olurmu kusmadida yardim edin ne yapmam lazm