Mihribann11 Kızım 6 ay 10 günlük malum havalar ısındı artik oncesinde 1 cift corap ile uyutuyorum da corapsiz uyusa üşümez diye düşünüyorum yatağında artık değil mi Anneler, ? hasta etmeyeyim mevsim gecişi
Emirin_Annesi10 Mihribann11 1 aya yakındır çorap sız yatıyor oğlum yatağın içinde nasıl bizimki sıcacık duruyorsa onlarınkide öyle 🤗
Organikumos Mihribann11 3 aylıkken çorapsız yatırmaya başladım canım kan dolaşımı için çorapsız daha iyi üstü örtülü oluyor zaten çok üstünü açan bir bebek değilse sorun yaşayacağını sanmıyorum ☺️
Mihribann11 Emirin_Annesi10 ya normalde hep eli ayağı yüzü buz gibi oluyor, üşütür diye endişe ediyordum, az önce çıkardım sıcaktı ayağı çıplak uyuttum ,küçük olunca ilk bebek olunca biraz tedirginlik oluyor maalesef 😕😑
Sarikuzumalp Mihribann11 çorapsız tabiki üşümez. Öoraplı şekilde yatırmak kan dolaşımlarını etkilediği için beyne yavaş kan gitmesine engel oluyor buda çok tehlikeli bilginiz olsun. Çorapsız üşümez korkmayın. Oğlumu 2 aylıktan itibaren çorapsız yatırdım hala çorapsız. Üstelik gece 6261716 kere üzerini açar hiç hasta olmadı.
benimdunyam21 Mihribann11 2.5 ayından beri çorapsız yatıyor.şuan 4. Ayına girmek üzere yaz kış giydirmeyi düşünmüyorum kendimde giymem normalde.ayakları hep sıcacık olur uyandığında 🥰 ki hep üstünü açan bir bebek
Gin Mihribann11 kışın bile çorapsız uyutabilirsiniz. Ayaklarını kontrol edin hatta o uyurken sıcacık oluyor 😁
Happydef Mihribann11 ben artık gündüzleri de giydirmiyorum valla kendim kısa kolluylayim o uzun kollu ikimizde çorapsız 😅