Merhabaaaa
Ay kızlar çok gerginim sormayın gitsin. İlaç alarak korunuyorum. Bu ayın başlarında 2 gün saatini aksatmıştım ama hatırlayınca hemen aldım. Bu şekilde bi sorun olmayacağını düşünüyordum amaaa ilacı bıraktım ve eeeee 3 gündür regl olmam gerekirken olmadım. 🤦🏻♀️ Bir test almam gerek sanırım ama hiiiiç hazır değilim offf 😐 Şu kardeşinize el ele verip bi iş rahatlığı ve gönlünden geçen olsun kardeşim duası yapıverin lütfen 😂 Allah isteyene versin daha ne diyimmm