Kızlar selam 40 ım çıktı 45 günlük olduk. 30 gün falan hafif akıntı kanama şeklindeydi. Son 2 haftadır sadece akıntı geliyordu sarı renkli. Bugün yine peçeteye silince gelen mukuslu kanlı akıntı geldi. Normal mi bu? Ne zaman bitecek acaba ya 😢 sürekli ped bi şey takmaktan canım acıyor artık