mmssmm yanına yatmanız da bir destek aslında. Ben de öyle yapıyordum bir süre güzel gitti sonra yine başa sardı resmen yarım saatte bir uyandı. Şimdi yanına yatmıyorum. Rutin belirledim her uykudan önce onları yapıyoruz. Beşiğine koyuyorum dönüyor söyleniyor uyku arkadaşını ısırıyor falan uyuyor. Ama gündüz uykularını da düzenledim ki hala bizim de gündüz uykularımız çok iyi değil kopuyor yine kısa uyku yapıyor ya da komple bir uykuyu uyumuyor falan. Eğer sizinki gündüz iyi uyuyorsa kesin yanına yatmanızdan kaynaklı. Onu da 2 günde alıştırırsınız.