Selam kızlar bebeğim 5 aylık 2 aylıktan sonra sütüm yetmeyince doktorun tavsiyesi üzerine mamaya başladık…Şu an olan kadar emzirip üzerini mamayla tamamlıyoruz.Sorum şu bebeğim hipp mama tüketiyor fakat kilo alması ekstra ekstra mama yemesine rağmen yükselmiyor.Binye meselesi de olabilir bilmiyorum ama mamayı değiştirmeyi düşündüm belki başka bi marka daha iyi kilo aldırabilir diye.İçeriklerini araştırdım fakat karar veremiyorum.Yardımcı olursanız sevinirim.Tavsiyesi olan var mıdır ?