kaymakliekmekkadayifi Kizlar dogumdan ne kadar sonra ilk adetinizi oldunuz ve dogum sekliniz neydi emziriyor muydunuz ?
selamas kaymakliekmekkadayifi sezeryan oldum ve emziriyordum. Haziranda doğum yaptım Eylül de adet oldum
Kwsr kaymakliekmekkadayifi normal doğum yaptım. 41gun adet oldum şu 3 /4 aya kadar düzenli olurdu ara da sasmalar başladı. Emziriyorm
tuba8burak Normal doğum yaptım ve emziriyorum doğduğundan beri. 1 yıl 15 günlük kızım henüz Regl olmadım 🤭
Minikbimelek @kaymakliekmekkadayifi sezaryen oldum bebeğim 14 aylık hala emziriyorum ve ilk adetimi 10.ayda oldum şimdi de çok düzensiz
iki_prens_annesi Ilk oglum normaldi 3 aylikken oldm ikinci oglumda sezeryandi 5 aylikken oldm ve ikisindede hep emzirdm halada emziriyom 🤗
Naciyedinc kaymakliekmekkadayifi sezaryen doğum yaptım 6 buçuk aylık bir bebeğim var hala olmadım. Bende emziriyorum olacağım günü bekliyorum 🥴
Bilgeminik kaymakliekmekkadayifi tamamen kişiye özel bir durum Benim normal doğumda da sezeryanda da 40 bitti adet olmuştum
marscicegi kaymakliekmekkadayifi sezeryan doğum yaptım 11 ay sonra adet oldum, aktif şekilde 2 sene emzirdim sütten dolayı olamadım, şimdi ikinci bebiş var bakalım bunda ne kadar zaman bekleyeceğim 2 aylık oda
Durukusunannesii kaymakliekmekkadayifi sezeryan oldum emziriyorum 5 aylık kızım ilk defa bugün biraz kan geldi bakalm adetmi degilmi 🤷🏻♀️😃
Tuba kaymakliekmekkadayifi ilkinde 8 ay sonra oldum emziriyordum ikincisnde meme+mama gidiyordum ve 4 ay sonra oldum