İYi akşamlar ya, az önce dört buçuk aylık oğlumla oynuyorduk. Gülerken bana sadece sol gözü içeri kaymaya başladı bı an öyle kaliyo sonra düzeliyo. İki üç kere falan tekrarladı yarım saatte. Şok oldum :(( Göz muayenesine de götürmüştuk, her şey normaldi aslında sorun yoktu niye böyle oldu neden olur bilgisi olan başına gelen var mı . Tekrar doktora götürucem ama aksi gibi de yasağın tam ortasındayiz. Kötü bişey yoktur değil mi :(