Beliz22 Bebeklerinizi gece ne sıklıkta emziriyorsunuz ? 3 aylik kontrolde bize doktor 3 3.5 saatte 1 emzirmeye devam et dedi, kilosu ideal. Kilo alimi da iyi.
Nazliece Beliz22 acıkınca kendileri uyanıyor zaten önemli olan ilk günler sarılık olmaması icin 2 saatte bir sonrasında kendinin uyutmasını bekleyin. 4 ay atağında uyku zatı haram Oluyor fazla uyuyorsa tadını çıkart 😁
Gls04 Valla benim kendisi uyanıyor bir saate bir . Uykulu uykulu az yendiğinden tekrar kendisi uyanıyor . Ne zaman uyanırsa K zaman ver bence aç olunca uyumuyorlar zaten
Papatyaninannesii Gls04 3 saat bekliyorum en dazla üç saate uyanmazsa (gebelde uyanır ) yani mıyıklar uykusunda o uyurken emziririm uykuya devam eder ama ortalama 1.5 2 saatte mıyıklar
Beliz22 Kızlar sağolasınız yorumlariniz için. Benim kizim uyandirmadan 6 saat uyuyabiliyor ya.. Doktorun soyledigini mi uygulasam yoksa uyandirmasam mi diye düşünüyorum..
Beliz22 Kızlar sağolasınız yorumlariniz için. Benim kizim uyandirmadan 6 saat uyuyabiliyor ya.. Doktorun soyledigini mi uygulasam yoksa uyandirmasam mi diye düşünüyorum..
Nazliece Beliz22 masallah 🧿 uykuda bir büyümedir. Nasıl alışırsa öyle gidiyorlar aslında bende dayanamayıp gece 12 de uyandırır emzirirdim 6 ay olacak bazen uykumun en tatlı yerinde acıkmamış olsa bile uyanıyor