BEN-DERYAA Benim oğlum 23 aylık olmak üzere 18 aylıkdan beri alıştı. O kadar iyi anlıyorum ki sizi. Yediği şeyler kısıtlı, hergün ne pişiricem derdi, yememesi resmen kriz geçiriyodum. Uğraşmakdan, denemekden, doktor gezmekden. 18 aylık olduğunda karar verdim blendırı kaldırdım. Aç kaldı, ağladı, reddetti ama üç günde alıştı. Oysaki öncesinde de çok aç bırakmıştım yani öğün saatini uzatmıştım ama yinede yememişti. Sanırım kendini ne zaman hazır hissediyorsa ozaman yiyorlar heralde