8gün lekelenme gibi adet oldum (olduğumu sanıyordum) doktora gittim adetin sökülmemiş dedi. Tarlusal verdi lekelenmem kesildi. Daha ilacım bitmedi 2 kere daha içmem lazım ve sanırım adet oldum (çok az geliyor) ilaca devam etmeli miyim? Adetim başlamış sayılır mı? Bilen var mı acaba?