Sedanuratass- Kızlar oğlum 5 ayına girecek 1 aydır geçmiyor pişiği yani pişik gibi de değil değişik benek benek kabarcıklı çocuk doktorumuz geçici bening püstüler melazonisi diye bir teşhis koydu 5 tüp krem verdi karıştırıp sürdüm geçmedi 😵 2 tüp hamazinc bitirdim yine yok az geçer gibi oluyor sonra yine. Bebeğim kilolu katlı kısımlarında oluyor her alt açmaya kremliyorun. Kayınvalidem de zona diye bir hastalık varmış onu söyledi baktım benziyor da ama sadece bacak arasında var 😪 yayılan bir rahatsızlıkmış o ağrılı geçiyormuş. Oğlum da çok huysuz bir bebek bilemedim 😓 Çocuk doktoruna mı gitmek gerek cildiyeye mi götürsem acaba 😶
Prenssmusta Sedanuratass- aynı durum bizimde boynumuzda var,hatta bi post açmıştım onunla ilgili,doktorun verdiği krem geçirmedi.kırmızı nokta şeklinde.bende ciddiye mi çocuk doktoruna mı götürmem gerek bilemedim,bende burda bekliyim.bizimkiside şöyle foto atıyorum bi bakın isterseniz https://hizliresim.com/rfbzk5
elifhanimm Sedanuratass- ben sana benim doktorumun pişik için verdiği merhem listesini atayım istersen 2 gğne geçirdi gerçekten
Misterious Sedanuratass- geçmiyorsa alerji olabilir. Tekrar dra danışın. Ayrica zeytinyağı asidik olduğu için bebek cildine sürmeyi onermiyorlar. Pudra ciğerlere yapisabiliyor onu da onermiyorlar.
Bet2 Sedanuratass- benim bebeğmn popsu delik delik oldu soyuldu süt alerjisndn galiba denmdm krem kalmdı zeytinyağı geçirdi şuan evinzde organk yoksa yemek için kullandmzdn da süreblirsnz rahatlar biraz
Esmasultan Prenssmusta terlemekten olabiliyor devamlı pamuklu bezle kuru tutun öncesinde tuzlu su ile silin kurulayın ve en önemlisi hindistan cevizi yağı sürün
Sedanuratass- Prenssmusta Bizimkiler biraz daha değişik uçuk gibi ama bende ne yapacağımı bilemiyorum 😓
N-nil Prenssmusta alerjiye çok benziyor çocuk doktoruna gidin test yaparlar bununla ilgili bir video hazırladım benim kızımında böyleydi. 😔ihmal etmeyin
Sedanuratass- Bet2 Mutlaka zeytin yağ deneyeceğim süt alerjisi ilk oğlumda da gazı çok olduğu için şüphelendik onun tüm belirtilerini biliyorum ama gaz dışında bir problem yok bide alerji olsa her yerine dağılırdı diye düşünüyorum 🤷♀️
Prenssmusta Esmasultan evet doğru ondan olabilir,birde şimdi ağız sularımız var,hep önlük ,fular değiştirmeme rağmen hep ıslak,ama dediğinizi yapıcam hemen yarın,çok teşekkür ederim 😍
N-nil Esmasultan bebeğe tuzlu su mu 😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱 hindistan cevizi yağı ebet ama asla tuzlu su yapmayın 😔😶
Sedanuratass- Misterious Kendi çocuk doktorumuz geçici diyor ama malesef 1 aydır geçmiyor 🤷♀️ devlet hastanesinde de randevu bulamadım sağlık ocağına götüreceğim pazartesi
Merveky Sedanuratass- merhabalar, öncelikle geçmiş olsun bi önerim olucak, has zeytin yağını ocağa koyup ısıtın fakat yakmayın ısındıktan sonra soğutup, ılık hale gelince bebeğinizin her altını açmada sürün bide bunu deneyin isterseniz
Nurdem0433 Sedanuratass- ben normal pişiklerde Arko’nun yeşil tüplüsünü kullanıyorum kalın tabaka sürüyorum hemen geçiriyor inatçı bir pişik yaşamadım
mervedmr Sedanuratass- Bizim de geçmeyen pişik problemimiz vardı. Meğer alerjisi varmış. Huysuzluk , pişik dışında hiç belirtimiz olmadı. Taa ki 5bucuk aylıkken kanlı kaka yapana kadar. Bence bunu da göz önünde bulundurun. İlla cildinde egzama gibi belirti verecek diye bir kural yokmuş.
Sedanuratass- mervedmr Doğrudur alerjiyi çok araştırdım ikinci bebeğim belirtilerin takip ediyorum ama vücudun diğer yerlerinde hiçbir şey yok ilk oğlumda diyet yaptım huzursuzdu oda bişey değişmedim doktoru çok detaylı inceledi kulak arkalarında eklem yerlerini 🤷♀️
Nurell Sedanuratass- geçmeyen pisik alerji diye biliyorum bunu doktora sorun lütfen.. başka şeyler kullnamayin her bebek farklıdır..
sadeanne Ben de pişik zannetmiştim kabarcık kabarcık ve birleşik şekildeydi mantar dedi doktor sizinki de olabilir belki. Trosyd diye bir krem var deneyebilirsiniz biz de kullanmıştık.
Sedanuratass- sadeanne evet bizimki birleşik şekilde ☹️Anestol krem + Fito krem + Dermo Tyrosid+ Fucidin bunları karışım yapmıştık geçmedi
gamzeliogulannesi Sedanuratass- ayyy tuzlu su yazan var lütfen bunu yapmayın. Yaraya tuzlu su mu sürülür, yakar iyice. Hametan mavi olanı denemenizi tavsiye ederim. Havalarda ısınmaya başladı. Her alt açmada mümkünse yıkayıp biraz müslin beze filan sarıp beklerseniz hafifler. B nüm oğlum pişikten mantara vardı. Sleepy kullanırken hemen molfix pure soft aldım çok şükür iyileşti. Hala hafif kızarıklık olsun hametan mavi olandan sürerim. Bebeğinize huzurlu ömür diliyorum
Sedanuratass- gamzeliogulannesi Öncelikle çok teşekkür ederim sağolun doğduğundan beri bende sleepy natural kullanıyorum hiç böyle bir etki göstermemişti. Hametan sarı kullandık birde mavi denerim 🤷♀️