Minnossareannesi Şuan 9 aylık bende 5 buçuk aylıkken başlamıştım. 7 buçuk gibi uyanıyor, saat 8 gibi mamasını veriyorum. Daha sonra 10 gibi bizimle beraber kahvaltıya oturuyor. Pankek, omlet ve ya sadece yumurta sarısını yanında avokado peynir biraz salatalık ile veriyorum. Bazen yanına ıhlamur kaynatıyorum içiriyorum. Kahvaltıdan hemen hemen 2 2.5 saat sonra tekrar mama veriyorum. Saat 3 gibi meyveli yoğurt ve ya muhallebi yapıyorum ya da eline meyve veriyorum yiyor. (Eğer meyveyi tek verirsem öncesinde çorba veriyorum ondan sonra meyve veriyorum ) Saat 6 gibi çorba, yanına köfte bulgur pilavı enginar bezelye işte ne yapıyorsam onu veriyorum. Çorba ve yoğurt muhakkak oluyor her akşam. Gece yatmadan öncede manasını veriyorum. Yani günde 3 öğün mama 3 öğün ek gıda alıyor.