Yaklaşık 4 gündür böyleyim ama 1 .günden başladı karantina bugün göğus ağrısı ve tat koku kaybı ,nefes darligi 1 yaşında kızım var annem bakiyor diger odada tek başına kalıyorsun tek odada hapis gibi ilaç getirdiler kullanmalıyım corasprin ve c vitamini su kekik çayı sütlü sarımsak tüketiyorum astım hastasında 20 yaşında bir anneyim lütfen çok ihtiyacım var 🥺☹️😭