Ummduha Arkadaşlar mrb, şubatta doğum yaptım, kanamam martın ortasında bitti ve şuan nisandayız adet oldum. sizce böyle hızlı adet olmanın sebebi nedir ? Yani yumurtaların sağlam falan olmasımı yada nedir
OncedenGurme Ummduha ben de 43. Gün olmuştum. Sonraki regl dönemim 4 ay sonra oldu. Normal, belki bundan sonra olmazsınız birkaç ay