Kızım son azı dişleri kaldı ben dişe bağladım ama ağzında kireç kokusu gibi koku alıyorum 1haftadır.diş dedim fakat bi yerde ciddi hastalık sebebi die okuyunca korktum pazartesi doktorumuza gidicem fakat gidene kadar içim içimi yiyecek. Başına gelen varmı? Birde geceleri ağzı çok akmaya başladı bazen ağızdan akan suyundan tıkanıyor uyurken tükürüğünü yutar gibi birikiyor anlatabildim mi bilemiyorum. Ve son zamanlarda geceleri çok su içmeye başladı vermedim mi ağlıyor.