Hayırlı iftarlar arkadaşlar allah rızası için yardim edin kafayı sıyırmak uzereyim ya
Pazartesi günü kan vermiştim hcg=35 cıktı salı günü kanamam oldu doktora gittim ultrason da baktı birşey demedi progesteron verdi neyse salı günü hastanede kan verildi hcg=55 cıktı perşembe günü kan verdim 79 cıktı 2 gün sonra bugün verdim=94 ya anlamadım düşük olsa değer düşer az da olsa artma sebebi nedir doktora gidemedim ılçede oturuyorum burada kadın doğum doktoru yok kanamam da devam ediyo pazartesiyi bekliyorum uzun oldu hakkınızı helal edin