Veronika_34 peki… sarışın ve seyrek tüylere sahibim, lazer yaptırdım ve kendime verdiğim en iyi hediyeydi bence. 2-3 ayda bir gidip kendimi yoldurtmama hiç gerek yok, vücudum her daim temiz ama bilirkişi olarak size danışmayı unutmuşum yaptırmadan önce. İletişim bilgilerinizi yazın, bundan sonra bütün adımlarımızı size soralım, onay alalım.